Eindelijk gearriveerd

Sinds 4 mei onderweg, maar het is dan toch eindelijk gearriveerd. Bedankt Nico en Monique! M'n collega's zijn er ook erg blij mee.

Monique

Super dat het heel is aangekomen!! Verras je collega's met een Nederlandse maaltijd zou ik zeggen ;)!
Kookse!

Cees Jan en Liesbeth

Hallo Kees, je beleeft wat daar! is echt een andere wereld(deel) dan thuis! Wij zijn vrijdag 15 juni ook aangekomen na een dagje happen en trappen. Het was erg leuk en heeeeerlijk. Nogmaals dank voor je cadeau. We hebben gefietst in Limburg rond Sittard, ver genoeg voor ons. Jij een heel goede tijd toegewenst daar, en ik hoop dat je een mooi appartement op daar! Groet, Liesbeth en Cees Jan.

Kees

Hoi Cees Jan en Liesbeth,
Goed om te horen dat het kado-tje in de smaak is gevallen. En nogmaals bedankt dat ik in maart in jullie huisje heb mogen verblijven, scheelde mij behoorlijk wat kilometers heen en weer rijden.

Het appartement is als het goed is bijna geregeld, ik heb gisteren eentje bezocht en die vond ik erg mooi. Vandaag gaan we daar achter aan en hopen dat we alles rond kunnen krijgen. Als alles dan volgens plan gaat wil ik er begin juli in.

Groetjes!

dicky

Ha die Kees, en al wat geprobeerd uit het kookboek? Ben benieuwd of het het zelfde smaakt als bij ons. En is het verhuizen gelukt, je krijgt al ervaring in in-en uitpakken. We zijn benieuwd naar hoe je nieuewe woonomgeving er uit ziet. Blij te horen dat je het naar je zin hebt! Maar wat gaat de tijd snel, je hebt er al bijna een kwart van je tijd opzitten. Groetjes uit Katwijk maar weer, dicky

Sophie

Waneer schrijf je weer een verhaal????????????

Kees

Nou sophie ik ga m'n best doen om dat deze week te doen. Maar ben de afgelopen tijd erg druk. Maar ik zal het proberen. Misschien wat over m'n nieuwe huisje ofzo. Wnat soepel loopt het allemaal nog niet echt.

Heb jij nu al vakantie dan Sophie? En nog plannen voor komende weken?

Groeten!