Geen nieuws = goed nieuws

Afgelopen weken ben ik druk geweest met werken, en heb daarom niet heel veel te vertellen voor op mijn weblog. Wel kan ik merken dat ik deze maand een eigen kamer heb, er wordt wat minder gegeten in restaurantjes en wat meer gewone boodschappen gedaan. De avonden vul ik vaak in met een filmpje kijken en vroeg naar bed, zeker wanneer de stroom weer eens uitvalt en je vanaf 7uur 's avonds in het donker zit. Hoewel ik inmiddels al 3 weken in mn nieuwe kamer slaap en leef, is deze nog niet compleet. De timmerman heeft nog steeds mijn kledingkast nog niet afgetimmerd, dus mijn kleren liggen mooi uitgestald op mijn tafel... die kan ik toch nog niet echt gebruiken, want de timmerman heeft m'n stoelen ook nog niet gebracht. Elke keer als we hem bellen heeft hij weer een andere smoes, waarom hij het deze keer nog niet af heeft. Maar ik hoop dat die ze deze week maar eens brengt.

Dit was even een kort berichtje van mij, ik ben jullie dus niet vergeten, ik beleef de afgelopen weken alleen niet zoveel bijzonders wat het delen waard is. Misschien dat ik de volgende keer wat meer te vertellen heb. Groetjes.

Reacties

Reacties

mam

Niets te vertellen? Dan maar een paar foto's......
Vinden we ook erg leuk!!
Groetjes uit Katwijk

Coline

Leuk Kees! En al 14% van je reis zit erop, zag ik. Gaat hard zeg! Groeten!!

John

Hallo Kees hier ook weinig nieuws. Het was vandaag Koud. De Bbq was leuk maar we hebben je wel gemist. Er was nog veel over.tot ziens

Fannie leest mee

Geen nieuws= goed nieuws. We wachten af

Sophie

Heb je je kamer al oranje gemaakt en wil je er een foto van maken?

Sophie

En kan je er voetbal kijken?

Kees

Ha Sophie,

Nee mijn kamer is nog niet oranje, oranje versiering is hier een beetje moeilijk te krijgen. Is jullie huis al wel oranje dan? Vast wel, ik ben alleen bang dat jullie het na woensdag alweer kunnen opruimen...

Ik kan hier wel gewoon voetbal kijken, ik heb NL-Denemarken in een restaurant gekeken, en gisteren ook spanje tegen italie bij iemand thuis. Ik blijf dus wel aardig op de hoogte.

Ik denk alleen niet dat ik volgende wedstrijd ga kijken, die is namelijk erg laat... maar mss ook wel, zal wel een leuke wedstrijd worden.

Groeten!

Sophie

Oh en die oranje poppetjes die heb je toch wel meegenomen. Ik mag wel de eerste helft kijken.xxxx

Kees

Oja die oranje poppetjes heb ik wel ergens... Om eerlijk te zijn was ik die vergeten. Ik ga ze vanavond in m'n kamer zetten en een foto ervan maken.

Goed dat je me help herinneren!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!