Voorbereiden op vertrek

Hallo allemaal enwelkom op mijn weblog!

Ik ga proberen mijn belevingen en foto's van mijn reis naar Uganda op deze weblog te zetten. Ik weet op dit moment nog niet precies hoe vaak dat gaat gebeuren, maar ik zal proberen het een beetje bij te houden. Wanneer je een mail wilt ontvangen als ik een nieuw verslag online heb gezet, kan je aan de rechterkant je email-adres invullen.

Op dit moment ben ik druk met voorbereidingen te treffen voor mijn vertrek. Door de weeks ben ik op het ZOA hoofdkantoor in Apeldoorn om daar de organisatie beter te leren kennen. De weekenden staat vooral centraal met inkopen doen zoals kleding en dingen regelen.

Vanaf 2 april zal ik beginnen met verslagen online te zetten.

Groeten,

Kees

Reacties

Reacties

mam

Ha Kees,
Daar is tie dan, het eerste stukje!!
Dat er maar veel mogen volgen.

Wilma

Ja,ook de familie van de Melkweg heeft zich voor je nieuwsbrief ingeschreven. Succes de laatste week thuis en met inpakken. Groetjes

wlvanduijn 28 maart

ik hoop dat je goed mag gaan en gods zegen toegewenst

dicky

het wordt nu menens, nog een paar dagen.
Hoop je het erg naar je zin zult hebben en je weet, ik blijf graag op de hoogte. Hoop het werk dat je in Uganda mag doen gezegend mag worden voor de mensen daar, maar ook voor je zelf.

lisanne

veeel plezier en goede reis!!! kijk uit!!!

sophie

doei kees tot volgend jaar
veel plezier in uganda!!!

emma

halloooo keeeeees

Peter

Hoi Kees,
Zet hem op!! Succes en we houden contact via skype!!!

Sophie

Hallo Kees hoe gaat het met je we gaan morgen op vakantie naar de Hei- Haas ik hoop dat je het leuk vind in Uganda vrijdag half 10 gaan we er heen ik ga je erg missen





Groetjes SOPHIE

Sophie

Hallo

Kees

Hallo Sophie, hoe is het ermee? was de vakantie op de Heihaas leuk? Ik zag op facebook een foto langs komen dat er een klein meisje in een hoge boom zat. Was jij dat???

Sophie

Het is heel leuk in de boom hoor en het was leuk in de heihaas en ik was het kleine meisje in de de boom

Kees

Ah dat dacht ik wel dat jij dat was Sophie, ben je er nog heel uitgekomen? of zit je nu met een gebroken been? Dat zal wel niet anders had het nieuws me wel bereikt denk ik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!