Foto's Oktober 2012

Volksliederen

Reacties

Reacties

derk

het ugandese wilhelmus??

derk en jord

hoe klinkt dat?
Kan jij dat al meezingen, Kees?

Kees

Hoi Denk, Nee ik het Ugandese Wilhelmus nog niet meezingen... Maar zo moeilijk is het niet. Het is een heleboel gegil en het is afgelopen in 20 seconden. Ik zal Eunice vragen of ze het me kan leren, dan zal ik haar het onze leren... Kan jij et al zingen dan Denk???

wilma

Hallo Kees en de rest van de familie,

Hoe is het daar,en hoe gaat het met mn zusje en zwager!
Heb ze nog niet gehoord en begin toch wel benieuwd te worden naar wat beelden.De sprinkhanen vielen wel in de smaak hoorde ik.
Zal wel fijn zijn om elkaar weer te zien.
Nou we hopen hier snel wat te zien van jullie belevenissen!

Groetjes en een mooie tijd met elkaar toegewenst!

dicky

Nou daar sluit ik me bij aan. langzamerhand komen er wat verhalen deze kant op. Een hele belevenis slapen in een tent in de bush, ben benieuwd of jullie echt geslapen hebben, met al die geluiden. Spannend hoor, ik ben hier al bang voor een muis die voor slapeloze nachten zorgt.
Maar ben ook heel benieuwd wat jullie allemaal gezien hebben.
Geniet met elkaar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!