Foto's Augustus 2012

Logeerkamer

Reacties

Reacties

jord

mag ik komen logeren, kees?

Kees

Hallo Jord, ja hoor je bent welkom hoor. Maar dan moet ik nog wel even een klamboe voor je regelen, anders komen ook de hagedisjes en muggen in je bed slapen. En ik vind dat niet heel erg lekker.

Hoe was het op school vandaag Jord?

Groeten!

jord

het was maar een grapje,
ik blijf lekker thuis hoor,
maar ik wil wel nog meer foto s zien.
van dieren en anderen dingen

jord

het was wel leuk op school
ik kan al ik, maan roos en vis schrijven

Kees

Nou Jord, dan kan je nu wel even rust houden ik vind dat namelijk wel genoeg voor anderhalve week. Wanneer heb je weer vakantie? denk wel dat je daar al aan toe bent, of niet?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!