Foto's Augustus 2012

Uitzicht naar buiten 2

Reacties

Reacties

derk

wat ligt er naast je huisje kees, is dat een tak?

groetjes van derk

Kees

Hoi Derk, ja dat is inderdaad een tak van een grote (soort) palmboom. Inmiddels is die al wel opgeruimd hoor. Maar die takken willen nog wel eens naar beneden vallen.

En hoe is het verder met je Derk?

Groeten Kees

jord

goed hoor,
gaat het met jou ook goed?
ga je al snel olifanten kijken, of apen?
ik zit nu in groep 4

derk

het berichtje hierboven is natuurlijk van derk

Kees

Nee ik ga niet snel oliefanten kijken, maar als mijn vader en moeder komen dat ga ik dat zeker doen. Dan gaan we allemaal erg leuke dingen doen, dat ben ik nu aan het verzinnen.

En zij zullen dan allemaal foto's laten zien aan je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!