Foto's Augustus 2012

1 van de 2 bankstellen

Reacties

Reacties

Wilma

Nou,Kees het is inderdaad jammer dat je weer moet verhuizen. Als ik deze foto's zo zie heb je hier genoeg ruimte. Je hebt gezellige meubeltjes bij elkaar gezocht en het koken doe je dat zelf of eet je elders? Kijk uit verder en de hartelijke groeten voor jullie van ons allemaal.

Kees

Koken doe ik vaak zelf, alleen uit eten ga ik niet echt (meer), soms haal ik wel wat. Maar denk ongeveer 4-5 avonden van de week dat ik wel zelf iets klaar maak. En over dat verhuizen kom ik ook wel heen, deze locatie was ook niet echt alles, vrij oud, maar inderdaad wel lekker de ruimte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!